Boligfornying

Hvem og hva?

Agderbygg ville øke satsningen på renovering og oppgradering av bolig gjennom et eget konsept kalt Boligfornying. I forbindelse med satsningen ble det behov for en overordnet kommunikasjonsplan, inkludert eget nettsted, sosiale medier og annonsering.

Hvordan?

Nettsted

Vi i 07 Media Sør fikk gleden av å utvikle nettstedet boligfornying.no. På nettstedet formidles referanseprosjekter gjennom slidere hvor man enkelt kan se hver bolig før og etter fornyingen.

Sosiale medier

For å skape oppmerksomhet og kjennskap til det nye konseptet ble det utformet videokampanjer i sosiale medier som Facebook og Instagram. Disse fikk god spredning i det relevante nedslagsfeltet på Sørlandet, og skapte gode resultater ved at mange fattet interesse og klikket seg videre til nettstedet.

Google Ads

For å nå dem som er på jakt etter renovasjonstjenester for bolig er det også blitt satt opp målrettet annonsering i Google søkemotor gjennom Google Ads.

”Vi har fått mange henvendelser gjennom boligfornying.no

Tor Gunnar Kjellemo, Agderbygg