Kampanjesider og landingssider

Nøkkelen til suksess med digitale kampanjer og annonser er ofte en god og salgsutløsende landingsside. Med en godt utformet kampanjeside vil du øke antall salg og henvendelser, og få et konkurransefortrinn på dine viktigste produkter og tjenester.

07 Media har lang erfaring innen digital annonsering og webutvikling. Vi vet hva som skal til for å skape gode og salgsutløsende landingssider som gir resultater.

Kontaktskjema

Hva er kampanjesider og landingssider?

En landingsside er en side på nettstedet ditt som folk kommer til når de har klikket på en handlingsoppfordring (CTA), for eksempel i en annonse på Facebook. Landingssiden skiller seg fra den generelle nettsiden din ved at den har ett bestemt formål, handler om én bestemt vare eller tjeneste og kanskje bare er tilgjengelig en viss periode. Det er derfor man også kan kalle en landingsside for en kampanjeside. 

Fordelen med kampanjesider

Kampanjesider og landingssider er en av de viktigste delen av digital markedsføring. Det hjelper ikke å lage gode annonser på sosiale medier eller i nettavisene hvis ikke siden kunden kommer til er overbevisende, profesjonell og salgsutløsende. Derfor er det viktig at man bruker tid på å utforme gode landingssider som hjelper bedriften med å oppnå de ønskede målene for kampanjen.

07 Media lager kampanjesider som konverterer

Vi har lang erfaring med utvikling av gode landingssider og kampanjesider som øker sjansen for at de besøkende gjennomfører den handlingen du vil at de skal gjøre. Vi skreddersyr gjerne en kampanjeside tilpasset dine behov og ønsker. Ta gjerne kontakt med oss, så setter vi i gang!

Hva er målet med en landingsside?

Målet med en landingsside er alltid at den besøkende skal utføre en handling. Det kan være å fylle ut et kontaktskjema, utføre et kjøp eller laste ned en fil. Derfor er landingssidene ofte mye enklere utformet enn resten av nettstedet ditt, og går rett på sak både i bildebruk og tekster.

Hvordan lage en god kampanjeside?

Nøkkelen til en god landingsside er å fjerne alle distraksjoner og gjøre det så enkelt som mulig for den besøkende å utføre den ønskede handlingen. Du må altså sikre at siden inneholder alt som skal til for å overbevise den besøkende om å utføre handlingen, samtidig som du fjerner alt som er unødvendig eller overflødig.