07 Media

Digital markedsføring og annonsering - hva er det og hvordan bør vi bruke det?

- Hva er digital markedsføring og hvordan utnytte dette optimalt?
- Hvordan øke presisjonsnivået og bedre kostnadseffektivitet med digital markedsføring?
- Betyr dette slutten for analoge annonser?

MERK! Seminaret er nå dessverre fulltegnet. Send gjerne en e-post til seminar@07.no dersom du ønsker å stå på venteliste. Ved eventuelle avmeldinger vil det gis beskjed til deltakere med bekreftet plass senest dagen før seminaret. 

Onsdag 1. februar 2017

Hotel Bristol, Kristian IVs gt. 7, Oslo

PROGRAM

08.30–09.00 Velkommen til Hotel Bristol

Fremmøte og servering av ferske ciabattaer og nytraktet kaffe

09.00–09.10 Innledning

Velkommen og innledning

Håvard Grjotheim, konsernsjef i 07 Media

Et kort musikalsk intermesso

Student ved Norges musikkhøgskole

09.10–09.40 Automatiserte reklamekjøp – sett fra annonsørenes side

  • Hva er automatiserte reklamekjøp – også kalt programmatisk annonsering?
  • Hvordan kan og bør vi bruke det?
  • Hvilke fallgruver finnes ved slik annonsering? 

Jan Morten Drange, administrerende direktør i annonsørforeningen, ANFO

09.40–10.10 Digital og programmatisk annonsering

  • Hvordan øke presisjonsnivå og kostnadseffektivitet med digital markedsføring?
  • Digitale muligheter, caser og resultater
  • Hvordan ser fremtiden ut for analoge og digitale annonser?

Chris Tallerås Steen, digital salgsdirektør i Dagbladet og Aller

10.10–10.15 Oppsummering

Oppsummering, betraktninger og diskusjon

Håvard Grjotheim, konsernsjef 07 Media

Om foredragsholdere

Jan Morten Drange

Jan Morten Drange har vært administrerende direktør i ANFO – interesse- og serviceorganisasjonen for norske annonsører siden 2012. ANFO bistår medlemmene med råd, dokumentasjon og faglige tilbud slik at kjøp av tjenester fra reklame- og mediemarkedet så vel som markedskommunikasjonen kan bli enda mer profesjonell og effektiv.

Drange er utdannet siviløkonom og har bakgrunn fra media og reklame, både som markedsdirektør og salgsdirektør i flere ledende selskaper. Han har et omfattende nettverk både i Norge og internasjonalt. Drange sitter også i WFA (World Federation of Advertisers) Executive Committee. Han er levende opptatt av markedsføring, kommunikasjon og tilstøtende bransjeområder.  

Chris Tallerås Steen

Chris Tallerås Steen er digital salgsdirektør i Dagbladet og Aller. Hun har jobbet i skjæringspunktet mellom print og digitalt i mange år med rådgivning og bruk av multiplattformløsninger både mot byråer og storkunder i Dagbladet, Aller Internett, Katalysator Media og Finansavisen.

Tallerås Steen er en av de ledende ressurspersoner i landet innenfor digital markedsføring. Hun var én av fem gründere av nett-tjenesten iMarkedet (i dag NA24) som var Norges første rene online finansnettsted. Hun har solid kompetanse om hvordan man kan øke presisjonsnivå og kostnadseffektivitet med digital markedsføring.

Påmelding innen fredag 27. januar.
Ønsker du å melde deg av allerede påmeldt seminar, send en e-post til seminar@07.no

min_kollega